close


「我專心祈禱。」
(聖經詩篇 109:4)


 繼續閱讀…



詩  歌:阿爸天父
試聽(一):請訪問讚美之泉 8. 阿爸天父
試聽(二):請訪問YouTube
試聽(三):請訪問YouTube
專  輯:沙漠中的讚美
詞  曲:曾祥怡
英語翻譯:Tina Wu & SOP

天父 祢滿有憐憫
滿有慈愛饒恕的恩典
醫治釋放我的心
慈愛雙手緊緊擁抱我

副歌
阿爸天父 阿爸天父
從我心深處呼求祢名字
(從我心深處呼叫祢阿爸)
打開心門領受祢大愛
祢是最愛我的阿爸父

阿爸天父 阿爸天父
從我心深處呼求祢名字
(從我心深處呼叫祢阿爸)
高舉雙手領受祢應許
阿爸天父我真愛祢

天父 祢滿有慈愛
靠近一切尋求祢的兒女
我的心何等渴慕祢
回轉像小孩子親近祢

阿爸天父 阿爸天父


Abba Father

Father, God of mercy
You have shown me compassion in my life
Heal me, and set me free
How I long to be in Your arms

Abba Father, Abba Father
How I love to call upon You, Abba
I embrace You, come into my heart
Father, You love me above all else

Abba Father, Abba Father
How I love to call upon You, Abba
I receive all of Your promises
Father Abba, I love You so

Father, God of blessing
You have called me, and I belong to You
Draw me close to Your heart
Like a child reaching out to be with You

Abba Father, Abba Father


* 親愛的朋友,上面的詩歌試聽純為推廣介紹。
* 如果你喜歡這首詩歌,請向讚美之泉音樂事工或各基督教書房洽詢。
* 圖片來源:感恩於09-23-2009
* 最近一次更新:09-27-2014

arrow
arrow
    全站熱搜

    感恩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()