close



「我專心祈禱。」
(聖經詩篇 109:4)


 繼續閱讀…



詩  歌:我以禱告來到祢跟前
試聽(一):請訪問我心旋律 天父 10. 我以禱告來到你跟前
試聽(二):請訪問YouTube
試聽(三):請訪問YouTube
專  輯:天父
詞、 曲:吳華樂

我以禱告來到祢跟前,我要尋求祢,
我要站在破口之中,在那裡我尋求祢,

主我是軟弱及無助,祢卻是我的力量,
以祢親切的手引導我,那就是我的得勝,

副歌:
每一次我禱告,我搖動祢的手,
禱告做的事我的手不能做,
每一次我禱告,大山被挪移,
道路被鋪平,使列國歸向祢。


Everytime I pray

I will come to You in prayer,
I will seek Your face,<>
br> I will stand within the gap,
There will I intercede.

I am meek and helpless, Lord,
You, my strength shall be,
Guide me with Your gracious hand,
There will my victory be.

Chorus:
For every time I pray,
I move the hand of God,
My prayer does the thing,
My hands cannot do,
For every time I pray,
The mountains are removed,
The paths are made straight,
And nations turn to You.


* 親愛的朋友,上面的詩歌試聽純為推廣介紹。
* 如果你喜歡這首詩歌,請向我心旋律音樂事工洽詢
* 圖片來源:感恩於09-27-2006
* 最近一次更新:09-27-2014

arrow
arrow
    全站熱搜

    感恩 發表在 痞客邦 留言(13) 人氣()