close



「我…賜給以色列人的地。」
(聖經約書亞記 1:2)


你是不是日夜在等待神
深怕神已經把你忘了呢
決不會的
你當舉起頭來
為著那已經在半路上的拯救 開始讚美祂
因為在人沒有方法可以脫離艱難的時侯
祂會為你開路 並且保守你不灰心
凡你禱告祈求的 無論是什麼
只要信是得著的 就必得著

許多時侯 我們在神面前
等候、盼望、尋求一件東西
卻並沒有完全相信
我們常要先有眼見或是憑據
證明我們所求的已經蒙神應許
然後才肯相信
但是 這不是真的信心
這不過是我們的盼望和需要
因為信就是所望之事的實底
是未見之事的確據
真實的信心就是以神的話為算數
在未見應驗之前 就已經深信了

親愛的朋友
如果我們走信心的道路
除了神的話以外 我們不需要別的憑據
雖然四周的環境 儘可和祂的話相反
我們仍要深信 我們將要看見祂話語的應驗
祂必定會按照我們的信心給我們成全
因為我們已經信了

(本文摘編自荒漠甘泉中文版二月十七日)


詩  歌:在祢身邊
試聽(一):請訪問7shekels 的部落格
試聽(二):請訪問YouTube
試聽(三):請訪問YouTube
專  輯:7shekels
詞  曲:蘇郁修

抬起頭 看著天 我知道祢就在那一邊
放開心 閉上眼 祢愛滿滿在我胸前
總相信 能看見 祢榮耀在我生命彰顯
求祢來 引領我 從現在一直到永遠

我只想要祢在我身邊
在風雨中賜我勇氣 能走向前
不論還會有什麼考驗
有祢就有滿足完全
我只想要陪在祢身邊
在祢愛裡滿有能力 滿有安慰
不論什麼事都不改變
用一生跟隨 我心甘情願

Lord I Need You

Waking up each morning without your presence
though sun shining thru I see raining
Hearing the birds singing I feel like crying
no words can express what I want to say
Everyday I pretend nothing loose in my strength
somehow down of my road I feel this emptiness

*Lord I need you to lead my life
Lord I need you when there's tears in my eyes
Lord I need you to lift up my days
with your words, your love and strength
And to the end of the day
that I know you’re the one I’ll praise

Walking alone in the light of your glory
I felt in my soul of your healing
Breath in your love take me deeper in your peace
Oh Lord, make me whole and set me free
As I crave for the answers to all of my questions
I lay down my pride and give you all that I am


* 親愛的朋友,上面的詩歌試聽純為推廣介紹。
* 如果你喜歡這首詩歌,請向7shekels洽詢。
* 圖片來源:感恩於02-13-2006

arrow
arrow
    全站熱搜

    感恩 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()