close



「起來…我們已經窺探那地,見那地甚好。你們為何靜坐不動呢?要急速
 前往得那地為業,不可遲延…神已將那地交在你們手中,那地百物俱全
 ,一無所缺。」
(聖經士師記 18:9、10)


繼續閱讀…



詩  歌:主,我相信
試聽(一):請訪問小羊靈修網
試聽(二):請訪問YouTube
試聽(三):請訪問YouTube
專  輯:主,我相信
詞、 曲:林婉容
歌  譜:請訪問小羊靈修網
歌詞摘自:聖經詩篇 138:8,
以弗所書 3:6,
羅馬書 3:25, 8:28-39,
路加福音 10:19,
哥林多後書 10:4,
約翰一書 4:4

主我相信 主我相信
相信祢的愛 祢的應許
主我相信 主我相信
祢必成就關乎我的

萬世以前 在神裡面有一個奧秘
大哉 深哉 召人來作神的兒女
在基督裡 藉著福音 同為神後嗣
同為一體 同蒙應許

主我相信 主我相信
相信祢的愛 祢的應許
主我相信 主我相信
祢必成就關乎我的
神愛世人 甚至捨了祂獨生愛子
為我們作挽回祭 使罪人得稱義
祂豈不將萬物一同白白給我們
叫萬事為我們效力

主我相信 主我相信
相信祢的愛 祢的應許
主我相信 主我相信
祢必成就關乎我的

祢已賜給我們權柄踐踏蛇和蠍
勝過黑暗權勢 攻破堅固的營壘
我裡面的聖靈大過世上的一切
誰能使我與主愛隔絕

主我相信 主我相信
相信祢的愛 祢的應許
主我相信 主我相信
祢必成就關乎我的
(2X)

祢必成就關乎我的 (2X)


Lord I believe!

[Chorus]
Lord I believe! Yes I believe
The promises and love You've shown to me
Lord I believe! Yes I believe
You'll fulfill Your purpose for me

[Verse 1]
Long before the world's foundation
God had laid a plan
Awesome and inscrutable
To make of sinful man
His own children who, through Christ
A portion would receive
And His promises would achieve

[Verse 2]
God so loved the world
He gave His one and only Son
Through Whose blood
Salvation's sanctifying work is done
Surely, then, life's blessings
And its trials He will weave
For the good of those who believe

[Verse 3]
You bestow authority
Against the age-old foe
Darkness and his fortress
We have pow'r to overthrow
With Your Spirit in me
Conqu'ring all adversity
Who can separate Your love from me

[Tag]
You'll fulfill Your purpose for me


* 親愛的朋友,上面的詩歌試聽純為推廣介紹。
* 如果你喜歡這首詩歌,請向小羊靈修網,或各地基督教書房洽詢。
* 圖片來源:感恩於12-27-2009
* 最近一次更新:12-27-2014

arrow
arrow
    全站熱搜

    感恩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()