close



「盼望那無謊言的 神…所應許的。」
(聖經提多書 1:2)


 繼續閱讀…



詩  歌:有愛同行
試聽(一):請訪問泥土音樂 MV 3.有愛同行
試聽(二):請訪問YouTube
試聽(三):請訪問YouTube
MTV製作:開路者製作
演  唱:盛曉玫

我發現一個奇妙奧秘
有愛與我同行
從我生命氣息的開始
有愛與我同行 有愛與我同行

誰能夠明瞭 生命的意義
是要找尋那 造我的上帝

人生旅途上的每一步
有愛與我同行
直到生命氣息的盡頭
有愛與我同行 有愛與我同行

我深深知道 生命不結束
而是回到那位 造我的上帝

有愛與我同行 我眼睛彷彿能看見
有愛與我同行 有愛與我同行

縱然有時疑懼困惑 浮現在我的腦海裡
有一天我會明瞭 當我與祂面對面

有愛與我同行 我眼睛彷彿能看見
有愛與我同行 有愛與我同行

是白天 是黑夜 我深深知道
(祢愛必與我同行)
在天涯 在海角 我深深知道
(祢愛必與我同行)

是白天 是黑夜
(祢愛必與我同行 祢愛必與我同行)


Love Has A Hold On Me
by Amy Grant

I have found the perfect mystery
Love has a hold on me
Long before my life had come to be
Love had a hold on me
Love has a hold on me

Where do I come from
What does life mean
Is it not to know the one who made me

As I'm looking down the road ahead
Love has a hold on me
Someday when I breathe my dying breath
Love has a hold on me
Love has a hold on me

Where will I go
When this life is through
Back into the light that made me and you
Love has a hold on me
Something opened up my eyes to see
Love has a hold on me
Love has a hold on me

I don't have the answers to all of the questions
Running inside of my mind
But I can't help believe that
Understanding comes in time

Love has a hold on me
Something opened up my eyes to see
Love has a hold on me
Love has a hold on me

If I run, if I hide, I know inside of me
Your love has a hold on me
Tell me yes, tell me no, my heart will follow
Your love has a hold on me


* 親愛的朋友,上面的詩歌試聽純為推廣介紹。
* 如果你喜歡這首詩歌,請向泥土音樂或各基督教書房洽詢。
* 圖片來源:感恩於04-28-2009
* 最近一次更新:04-29-2014

arrow
arrow
    全站熱搜

    感恩 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()