「祂知道我所行的路。」
(聖經約伯記 23:10)


 繼續閱讀…



詩  歌:One Touch
試聽(一):請訪問YouTube
試聽(二):請訪問YouTube
專  輯:One Touch
詞  曲:Nicole C. Mullen ©2007

Introduction:
今早你面對甚麼問題?
是痛苦嗎?
是沮喪嗎?
我挑戰你
伸出手來
觸摸祂的衣裳繸子
我敢保證
你必定會從裡到外得著完全
What is the issue this morning?
Is it pain?
Is it despair?
Let me challenge you to re-stretch
And touch His hem of garment
And I guarantee from the inside out
You will choose me
You made me whole too

被放逐了十二年
我己習慣獨自一人
耗盡家財,一無所有
我已習慣被厭棄
我的問題說明這一切
我惟一盼望就在這一次
Been ostracized for 12 years
I'm used to being alone
Spent everything I had
And now it's gone
I'm used to being put down
My issues tell it all
My only hope is anchored
In this fall

Chorus
若我能觸摸祂的衣裳繸子
我知道我必得痊癒
若我能衝破瘋狂的民眾
祂愛必治好我靈魂
只要一觸
If I could just touch the hem of His garment
Then I know I'd be made whole
If I could just press my way thru this madness
His love would heal my soul
If only one touch

許多人叫喊
祂怎會知道
只要祂拒絕就再沒有能力流出
若祂知道,祂會否在眾人面前
斥責我,羞辱我
我不顧一切
因這或是惟一機會
若我能觸摸祂的衣裳繸子
我知道我必得痊癒
若我能衝破瘋狂的民眾
祂愛必治好我靈魂
So many people calling
How could He ever know
That just the brush of Him
Would stop the flow
If he knew would He rebuke me
Or shame me to the crowd
Well I'm desperate 'cause it's never or it's now

Chorus

忽然,祂轉過身來
祂說,有人支取了我的能力
又戰兢,又尷尬
我屈膝
我向祂訴說我的困境
並我怎樣,怎樣
And then, suddenly He turned around
He said somebody has unleashed My power
Well, Frightened and embarrassed I bowed
You see I told Him of my troubles
And how...

要觸摸到祂的衣裳繸子
我知道我必得痊癒
我怎樣衝破瘋狂的民眾
讓祂愛治好我靈魂
I had to touch the Hem of His garment
And I know I've been made whole
And how I had pressed my way thru the madness
And His love has healed my soul

祂說了一句
祂摸了我衣裳繸子
我已我完全
祂衝破了我瘋狂的心思
祂愛治好了我靈魂
And with one word He touched the hem of my garment
And you know I've been made whole
And somehow He pressed His way thru my madness
And His love has healed my soul

告訴你
祂觸摸了我
看,祂來到世上
祂觸摸了我
即使沒人,沒有人
沒有人能夠觸摸我
但耶穌,肯定的
祂觸摸了我
現我知道我已得完全
I tell you He touched me
See He reached way down and He touched me
When no one else, nobody else
Nobody else, nobody else would touch me
But Jesus, sure enough, He touched me...
Now I know I've been made whole


* 親愛的朋友,上面的詩歌試聽純為推廣介紹。
* 如果你喜歡這首詩歌,請向各地基督教書房洽詢。
* 圖片來源:感恩於04-20-2006
* 最近一次更新:04-20-2013

arrow
arrow
    全站熱搜

    感恩 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()