「祂就獨自上山去禱告。到了晚上,只有祂一人在那裡。」

(聖經馬太福音 14:23)


繼續閱讀…



詩  歌:我心切切渴慕祢
試聽(一):請訪問讚美之泉 8 我心切切渴慕祢
試聽(二):請訪問YouTube
試聽(三):請訪問YouTube
試聽(四):請訪問YouTube
專  輯:單單只為祢
詞、 曲:曾祥怡

我心切切渴慕祢
乾旱疲乏無水之地
祢是我一切
我心完全屬於祢
只願更多與祢相親

我要切切尋求祢
乾旱疲乏無水之地
祢是我一切
我心不住思念祢
只願與祢面對面

副歌

我要永永遠遠來愛祢
我要永永遠遠渴慕祢
祢是我一切
我心不住思念祢
只願與祢面對面

祢的愛最美
我心不住思念祢
只願與祢面對面

祢的愛最美
我心不住思念祢
只願與祢面對面。


My heart shall long for You

My heart shall long for You.
You are my sun, You are my shield.
You're my everything, all my love belongs to You.
I want to be closer to You.

My heart shall seek after You.
You are my sun, You are my shield.
You're my everything, all my heart belongs to You.
I long to be face to face.

Forever I'll love You with my life.
Forever I'll wait for You, my Lord.
You're my everything, all my heart belongs to You.
I long to be face to face.

You are beautiful, all my heart belongs to You.
I long to be face to face.


* 親愛的朋友,上面的詩歌試聽純為推廣介紹。
* 如果你喜歡這首詩歌,請向讚美之泉音樂事工,或各地基督教書房洽詢。
* 圖片來源:感恩於10-24-2007
* 最近一次更新:10-24-2014

arrow
arrow
    全站熱搜

    感恩 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()