close



「祂…將我藏在祂手蔭之下;又使我成為磨亮的箭,將我藏在祂箭袋
 之中。」
(聖經以賽亞書 49:2)


 繼續閱讀…



詩  歌:親近,更親近
試聽(一):請訪問基督教智庫
試聽(二):請訪問培城國語浸信會 - 線上收聽
試聽(三):請訪問YouTube Nearer, still nearer
試聽(四):請訪問YouTube Nearer, still nearer
詞、 曲:Lelia Morris

親近,更親近,近主心懷,寶貴救主,求主領我近前來!
求主懷抱我靠你胸懷,使我安居在那安息之所;
使我安居在那安息之所。

親近,更親近,我無一物,堪作供物獻給耶穌我王;
惟獻我悔罪憂傷心靈,願主寶血使我罪得潔淨;
願主寶血使我罪得潔淨。

親近,更親近,我願屬主,願將罪惡與愚行盡脫除;
將一切虛榮驕傲撇下,只要得被釘十架主耶穌;
只要得被釘十架主耶穌。

親近,更親近,終生親近,直到進入榮耀裡享安息;
一直到永遠永無盡期,親近我救主更親近我主;
親近我救主更親近我主!


Nearer, still nearer

Nearer, still nearer, close to Thy heart,
Draw me, my Savior, so precious Thou art;
Fold me, O fold me close to Thy breast,
Shelter me safe in that “Haven of Rest.”

Nearer, still nearer, nothing I bring,
Naught as an offering to Jesus my King;
Only my sinful, now contrite heart,
Grant me the cleansing Thy blood doth impart.

Nearer, still nearer, Lord, to be Thine,
Sin with its follies I gladly resign;
All of its pleasures, pomp and its pride,
Give me but Jesus, my Lord crucified.

Nearer, still nearer, while life shall last,
Till safe in glory my anchor is cast;
Thro’ endless ages, ever to be
Nearer, my Savior, still nearer to Thee.


* 親愛的朋友,上面的詩歌試聽純為推廣介紹。
* 如果你喜愛這首詩歌,請向各地基督教書房洽詢。
* 圖片來源:感恩於01-30-2009
* 最近一次更新:01-31-2014

arrow
arrow
    全站熱搜

    感恩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()