close

A sparrow rest on the rock wall 04-29-2016.jpg

「那無謊言的神…所應許的。」 (聖經提多書 1:2)


『信心並不是運用意志的力量來說事情必將成功,
 乃是看準這個事實:神既說過這件事必將成功,
 這是實在的;於是就安息下去,因為神已經說過了。
 信心能把應許變作預言,
 光是應許,還須我們方面沒有攔阻,才能實現。…

 我在各處,常聽見人…求神給他們更多的信心;
 但是當我仔細聽他們禱告的時候,
 我就發現他們所要的…乃是更多的眼見。

 信心並不說:「我看這件事是對我有益的,…」;
 信心乃是說:「這件事是神成功的,所以必定是對我有益的。」
 信心,在黑暗中與神同行的時候,
 只求一件事:求神緊緊握住它的手。…』

  (以上摘自荒漠甘泉中文版五月一日,閱讀全文請選擇:)


<繁體>
信望愛
大光宣教福音中心

<簡體>
基督徒生活網

<中英對照>
福音文摘

<查經>
「眼見」請參閱(聖經哥林多後書 5:7)
 

   你想更進一步的親近神嗎
      請每日


    讀經 + 查經
 


詩  歌:永遠讚美
試聽(一):請訪問YouTube
試聽(二):請訪問Bethelmusic.com (英語)
試聽(三):請訪問YouTube (英語兒童敬拜)
專  輯:Bethel 金選中文敬拜專輯1
詞、 曲:Kalley Heiligenthal, Gabriel Wilson, Chris Greely, Bobby Strand
經文參閱:聖經詩篇 113:1-3 68:1-6 34:1-8

祢愛堅定不移
如同指上純金戒
如同堅定的誓言
如同永恆的誓約

祢愛永不改變
就算寒冬下雨天
越過遠方地平線
憐憫充滿每一天

祢信實不變 從今直到永遠
為我獻上自己 我要稱頌祢
我的口 永遠要讚美祢
永遠要讚美祢

祢是孤兒的天父
祢慈愛使我完全
祢承擔所有軟弱
祢的力量支撐我

祢使我更多像祢
為我穿戴公義
灰燼變出美麗
新婦將屬於祢

罪惡已消散 羞恥已不再
真實身分顯現 我要稱頌祢
我的口 永遠要讚美祢
永遠要讚美祢

配得讚美!配得讚美
與天使同聲 稱頌我主祢配得

我要讚美祢
我的口 永遠要讚美祢
永遠要讚美祢


Ever Be

Your love is devoted like a ring of solid gold
Like a vow that is tested like a covenant of old
Your love is enduring through the winter rain
And beyond the horizon with mercy for today

Faithful You have been and faithful you will be
You pledge yourself to me and it’s why I sing

Your praise will ever be on my lips, ever be on my lips
Your praise will ever be on my lips, ever be on my lips

You Father the orphan
Your kindness makes us whole
You shoulder our weakness
And Your strength becomes our own
You’re making me like you
Clothing me in white
Bringing beauty from ashes
For You will have Your bride

Free of all her guilt and rid of all her shame
And known by her true name and it’s why I sing

You will be praised You will be praised
With angels and saints we sing worthy are You Lord
You will be praised You will be praised
With angels and saints we sing worthy are You Lord


* 上面的詩歌試聽純為推廣介紹。
* 如果你喜歡這首詩歌,請向各地基督教書房洽詢
* 圖片來源:感恩於04-29-2016

 

arrow
arrow

    感恩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()