「求祢…照祢所說的而行。願祢的名永遠…被尊為大。」

(聖經歷代志上 17:23、24)


 繼續閱讀…




   你想更進一步的親近神嗎

   請
 每日讀經


詩  歌:何等恩典
試聽(一):請訪問讚美之泉 7 何等恩典
試聽(二):請訪問YouTube
試聽(三):請訪問YouTube
專  輯:不要放棄, 滿有能力
歌  詞:謝秉哲
作  曲:游智婷
經文參閱:聖經以弗所書 1:7-10

以真誠的心 降服在祢面前
開我心眼使我看見
以感恩的心 領受生命活水
從祢而來的溫柔謙卑

(副歌)
何等恩典 祢竟然在乎我
何等恩典 祢寶血為我流
何等恩典 祢以尊貴榮耀為我冠冕
我的嘴 必充滿讚美

(Bridge)
祢已挪去 我所有枷鎖
祢已挪去 我所有重擔
祢已挪去 我所有傷悲
祢的名 配得所有頌讚

How could it be

[Verse]
With a truthful heart, Lord, I come before Thee
Open my eyes, so I can see
With a grateful heart, Lord, I come to receive
Your spirit of humbleness and grace.

[Chorus]
How could it be, that You would care for me?
How could it be, Your blood was shed for me?
How could it be
You've crowned me with Your grace and glory?
O my soul, sing praises to the King.

[Bridge]
You have removed, my bondage, my chains
You have removed, my burdens and shame
You have removed, my sorrows and pain
O my soul, sing praises to His name.


* 親愛的朋友,上面的詩歌試聽純為推廣介紹。
* 如果你喜歡這首詩歌,請向讚美之泉音樂事工或各基督教書房洽詢。
* 圖片來源:感恩於03-05-2008
* 最近一次更新:03-06-2014

arrow
arrow
    全站熱搜

    感恩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()