「不要…心懷不平。」
(聖經詩篇 37:1)


繼續閱讀…



詩  歌:每當我瞻仰祢
試聽(一):請訪問泥土音樂 6. 每當我瞻仰祢
試聽(二):請訪問YouTube
試聽(三):請訪問YouTube
試聽(四):請訪問YouTube (英語)
詞  曲:Wayne Perrin, Cathy Perrin

每當我瞻仰祢至聖榮面,
每當我在愛中仰望祢;
在祢榮耀光中,
所有一切都失去光彩。

何等喜樂當我進入祢心意,
我全心成為祢愛的寶座;
在祢榮耀光中,
所有一切都失去光彩。

我敬拜祢,我敬拜祢,
我一生活著為要敬拜祢;
我敬拜祢,我敬拜祢,
我一生活著為要敬拜祢。

When I Look Into Your Holiness

When I look into Your holiness
When I gaze into Your loveliness
When all things that surround
Become shadows in the light of You

When I've found the joy of reaching Your heart
When my will become enthroned in Your love
When all things that suround
Become shadows in the light of You

I worship You I worship You
The reason I live is to worship You


* 親愛的朋友,上面的詩歌試聽純為推廣介紹。
* 如果你喜歡這首詩歌,請向各地基督教書房洽詢。
* 圖片來源:感恩於10-08-2009
* 最近一次更新:10-08-2014

arrow
arrow
    全站熱搜

    感恩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()